Jak vytvořit poutavý inzerát?

Fotky jsou základ

Při podávání svého inzerátu se zkuste řídit starým dobrým rčením, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Čas, který věnujete pořízení kvalitních fotografií, se rozhodně vyplatí. Fotky by měly Vaši nemovitost ukázat v jedinečném, zajímavém a pozitivním světle. Měly by zobrazit dobrý stav interiéru či exteriéru, atraktivní výhled nebo zajímavé okolí. Fotografie u inzerátu používejte vždy, i když si myslíte, že Vaše nemovitost nevypadá na fotografiích příliš lákavě. Někdo třeba hledá právě nemovitost v horším stavu, aby si ji mohl přebudovat k obrazu svému. Kupující se rozhodují nejčastěji právě podle fotografií. Pokud budou u Vašeho inzerátu chybět, je velmi pravděpodobné, že potencionální zájemci jej rovnou přeskočí a nebudou se o Vaši nemovitost dále zajímat.

Na serveru RealitníRevoluce.cz máte možnost vkládat k Vašemu inzerátu neomezené množství fotografií.

Výstižný a lákavý popis nemovitosti

Titulek

Nadpis inzerátu musí být poutavý a přitáhnout pozornost na první pohled. Kupující se v dlouhém seznamu nemovitostí právě podle titulku rozhoduje, zda si Vaši nemovitost prohlídne detailněji. Zkuste proto v titulku definovat klíčové výhody Vaší nabídky, jako jsouzejména velikost pozemku, velikost obytné plochy, osobní vlastnictví a možnost financovat nemovitost hypotéčním úvěrem, rekonstrukce, výhodná nabídka, klidná lokalita, centrum města a podobně.

Popis nemovitosti

Na poutavém a informačně nabitém popisu nemovitosti záleží, jestli se potenciální zájemce vydá na prohlídku právě k Vám. Proto je důležité uvést v popisu nemovitosti veškeré klady, které Vaše nabídka prezentuje.

Zajímavý začátek může znít například: “Přímý majitel nabízí…” Tím hned od začátku získáváte náskok před ostatními nabídkami, protože kupující okamžitě pozná, že ušetří provizi pro realitní kancelář.

Samotný text by měl být plný faktů a praktických informací o nemovitosti. Nezapomeňte zmínit obytnou nebo užitnou plochu, k čemu nebo pro koho se nemovitost nejlépe hodí. U starších nemovitostí kupující ocení informaci, zda a kdy proběhla rekonstrukce a co vše obsáhla. Popište také okolí nemovitosti, výhled a občanskou vybavenost. Vhodné jsou i ryze praktické informace jako je vzdálenost nemovitosti od zastávek hromadné dopravy nebo obchodů, případně jak dlouho trvá cesta do škol či zdravotnického zařízení. Čím relevantnější a detailnější informace potenciálnímu kupci nabídnete, tím větší máte šanci, že z vyhlédnutých nemovitostí se půjde podívat nejdříve právě k Vám. Až v druhé řadě se bude zabývat nemovitostmi se špatným popisem, jelikož ho prohlídka nemovitosti bude stát daleko více času a zjišťování informací.

Určitě ale v popisu nelžete a nevymýšlejte si výhody, které neexistují. Nejpozději při osobní prohlídce zájemce pravdu zjistí a ztratí vůči vám důvěru, i kdyby byla nepravdivá jen jediná informace a vše ostatní bylo v pořádku.

Uložte si tento text v PDF: Uložit  
Postup při prodeji či pronájmu nemovitosti Seznam kroků, které je nezbytné učinit při prodeji nebo pronájmu nemovitosti

Potřebujete poradit? Jsme Vám k dispozici!

Pondělí - Pátek od 9 do 18 hodin
Email: info@realitnirevoluce.cz Tel.: 604 704 893

Váš inzerát vložíme na 60 nejvýznamnějších realitních serverů v ČR.

 Podívejte se na inzeráty nemovitostí bez realitky

Najdete zde inzeráty nemovitostí na prodej i pronájem.